The Story

O NAMA

O projektu„Ukusi Vojvodine”

Onaj ko se zadesio u Vojvodini, taj ostao gladan nije. Ali onaj ko je tražio Vojvodinu na enološkoj i gastronomskoj mapi Evrope, taj se proslavio nije.

Iako su trendovi u modernom turizmu takvi da se države i regije reklamiraju svojom ponudom hrane i pića, Vojvodina se, uprkos tome što ima veoma bogatu i raznovrsnu kuhinju, nije pozicionirala svojim hedonističkim duhom i plasirala svoje proizvode širokom auditorijumu turista uvek gladnih novih ukusa i mirisa.

Projekat "Ukusi Vojvodine" oslanja se na kampanju koja je započeta u oktobru 2016. godine, mapiranjem malih proizvođača hrane i pića u Vojvodini. Ova kampanja još uvek traje, a do sada je u okviru nje organizovan prvi promotivni nastup proizvođača hrane i pića na Kopaoniku od 23. do 26.marta 2017.godine, kao i na Sajmu privrede u Mostaru od 3. do 7.aprila 2017.godine.

 

NAŠA VIZIJA

Vojvodina koja zna šta ima

Vođeni idejom da vojvođansku kuhinju postavimo na zasluženo mesto na enogastronomskoj mapi Evrope osmislili smo kampanju koja ima za cilj brendiranje regije. Naša vizija je Vojvodina kao razvijena turističko-privredna regija koja je na najbolji način iskoristila svoje prirodne resurse i tako postigla zasluženu prepoznatljivost među ljubiteljima dobre i ukusne hrane.

NAŠA MISIJA

Turizam domaće kuhinje

Misija projekta „Ukusi Vojvodine“ je osnaživanje malih, domaćih proizvođača i to podizanjem svesti o značaju lokalne gastronomije kod ugostitelja, turističkih radnika, ali i samih građana koji su pod pritiskom internacionalizma zapostavili dobro znane autentične vojvođanske ukuse i mirise. Povećana proizvodnja domaćih proizvoda je preduslov za osmišljavanje tematskih puteva vina, sira, kulena, i degustacionih sala u okviru proizvodnih gazdinstava. To bi bio nov i atraktivan segment u turističkoj ponudi naše zemlje.

NAŠI CILJEVI

Vojvodina kao brend

Primarni cilj projekta „Ukusi Vojvodine” je brendiranje Vojvodine kao prepoznatljive i privlačne enogastronomske destinacije i on se ostvaruje poboljšanjem kvaliteta domaćih proizvoda i podizanjem njihove vrednosti u percepciji potrošača, povezivanjem i umrežavanjem proizvođača sa ugostiteljima i turistima, ali i ohrabrivanjem samih potrošača da se vrate starim i proverenim vrednostima, bakinim receptima i tradicionalnim proizvodima.

Projekat „Ukusi Vojvodine” promoviše stare i stvara nove gastronomske brendove, ali i posreduje u edukaciji i razmeni iskustava između stručnjaka u proizvodnji i turizmu, i samih potrošača i turista.

Osim promocije kulture stola, domaćih proizvoda i tradicionalne vojvođanske kuhinje, cilj ovog projekta je i mapiranje postojećih proizvoda i potencijala putem gastro vodiča Vojvodine i gastro turama koje bi turistima dale jedinstvenu priliku da uživaju u čarima Vojvodine.

Ukoliko želite da se, kao proizvođač, ugostitelj ili kao bilo koja druga zainteresovana strana, pridružite našem projektu, odnosno imate pitanja koja želite da nam postavite, možete nas kontaktirati i rado ćemo vam izaći u susret.